Positivt endå:)



Så här såg banan ut som vi gjorde idag.
Ungefär iaf!
Hade Oscar och han e så söt!
Hoppade som ett nät gjorde han och jag satt i taket, men endå!
5,5an och galoppvolter, hoppa snett och bana!
Toppen och magen skötte sej då jag satt på ryggen!
Men inte sen.. ;/


Har aven hört skvaller om kärlek, härligt att höra! Ju fler som parar ihop sej, desto närmare blir de antagligen för dom överblivna;D Stockholk och Globen gick toppen de och jag är fashinerad av hur dom lyckas få ihop allt!

De där med döda hovar idag var hårt och jag var nära att bli förbannad idag^^

Även att dom här pillrena gör mej utmattad.. Hua!
Men men!
2 december idag, cooooooolt!
HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0