Hmm, ja?


Ja, vad ska man liksom säga?
2 dissar, eller 1½ dissar på en sekund? Härligt? Som fan ;) Ne, men seriöst vet ja ej om de va de heller.. Egentligen inte liksom.. De e bara ja som e kanske en aning för känslig.. Vill iaf att de ska bli lördag eller fredag nu eller någe? Snälla låt de bli bra å inte bajsigt som jag just nu har en föraning för att de kommer att bli.. :/ Orka fan nå dåligt nu.. Nej! ffs! Ha tur och kul!

Svenskaprov ida iaf, hoppas de gick bättre än vad jag tror.. Å endå känns de inte så jävulskt pisst heller, men endå inte hundra, hoppas mitt undermedvetna chokerar mej nu för en gångs skull!!
Fick även tillbaka fysikprovet.. Hmm, mitt första prov i hela mitt liv som en av VG.. Men G+ e juh en bit på väg + att provet var helt fucking cp! Lite nöjd ändå¨tror ja.. Mycke kvar av fysiken som ja kan försöka få bättre på..!
Stallet sen då hela morron, mockade och allt shhits och sen frukost! Gott va de för man fick även kladdkaka och lunchen va äcklig men till den fick man morotskaka!! GOTT!! synd bara att anna-lena ska vara barnledig nu i resten av våra liv.. Longeringsprovet imorn kommer ta död på mej totalt.. Hoppas att de e anna-lena som kommer sätta mitt betyg och inte helen.. Gör hon de kommer de gå så ap-bajs att de inte skulle kunna vara sant.. USCHA!

Tror fan alla<3dag gör mej deprimerad i år.. :/
I år blir de iaf inget ros-bortgivande xD

Kommentarer
Postat av: kajalla

Hejsan, är det du? Ja, ja jag var inne å kollade iaf :) Krami

2008-02-12 @ 22:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0