Snörugby :P

Haha, biffartjejerna i min klass hade snörugby och brännboll i solskenet! Underbart! :)
Jag fick tag i bollen en gång och då hör man "-MALIN, INTE DU!" Schedish och sen låg man på backen med Jenny över sej xD Fan va kul de e!!!! :)

Sen ikv ska man plugga.. Prov som fan i veckan.. Matte, engelska glosor, svenska imorn och longeringsprov.. Både praktiskt och teoretiskt.. BLÄ!!!

Hur kan man längt redan nu? xD De e iaf klart att man ska stanna till helgen! UNDERBART!! hoppas bara..


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jaa :P Nu sitter man och ska träna svenska.. Pronomen hit och dit.. :( hatar detta!!! ^Å  nu trodde jag Jenny hade sovit med en hund som hette Puppa! Haha, men jag hörde fel asg* Haha, hunden hette Pumpa xD
Vilken jävla Torsta humor!! haha!! Fy fan va tråkigt och okonsentrera sej går bajs!!
Fan va mycke annat jag har att tänka på nu! : p haha,. finns så mycke i min hjärna och jag vill bara ååå!!!! xD

Vill Till Umeå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0