:)

Tjo!
Kan börja med att erkänna att jag aldrig kommer att bli en så bra bloggare som min vän tessan :) (Kolla in henne på qlyftig.blogg.se) Hon skriver så att man aldrig vill sluta läsa och satan va hon kmr tjäna pengar :D Då blir de hon som bjuder på Gotlandsresan xD

Själv sitter man på kontor eller skitar ner sej i verkstan hela dagarna och idag har även jag och mamma cyklat en sväng, jobbigt eftersom mamma skulle stanna och plocka blommor och att jag slog knät i pedalen.. ;)

Sen så har man kommit fram till mycket i mitt stort tänkande och som sagt mycket slagna huvud xD Gnälla, vara nyfiken och sluta klaga på min kropp är de som ja ska börja med.. Varför klaga när man kan gö någe åt de eller acceptera? ;)

Sen hoppas jag på midsommar med Kajsa och Therese! Och sen vill man även träffa Kristina och Lollo där! :) Utan dom, ingen midsommar.. Men hoppas även på att de finns mycke annat folk där och jag hoppas de blir lika bra som förra året, annars kommer ja skaka mitt huvud ;)
'
Sen går de snart att gå in i mitt rum utan att förstöra grejer och fötter, vilket jag tycker är ett stort framsteg! :D Ska även fundera ut någe som kommer göra rummet trivsamt.. svårt!

Ska snart ta mej och äta en negerboll/chokladboll och kolla på CSI! Även att de fanns plats för mej på ridlägret! Så here we go Tessan :D


Puss på er och återseende :D

Kommentarer
Postat av: Therese

Lilla vän, du är redan en duktig bloggare, läser din med spänning :P Mina pengar lär nog vara slut innan Gotland-resan så in your dreams.

Kram

2008-06-16 @ 21:06:57
URL: http://qlyftig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0