.

Ny vecka.
Nya tag.
Lika elakt humör.

Vaknade imorse av klockan, men självklart lägger jag mej och somnar om, men vaknar fem i sju och fattar att ja försovit mej. En kvart senare var jag på jobbet.. Fick försöka äta frukosten då. Mådde fortfarande illa.. Tänker ej säga vad jag tror, men de e ej samma som alla andra tror.. Spec vad den förbannade bildtanten trodde i våras.. GRR!

Nu sitter man här, har varit ganska duktig, visserligen munhuggits med far och gnuggat pannan.. Ja e hopplös..! Även kollat runt efter lite olika online-spel och läst i körkortsboken. Snart utläst!

Ikv ska troligen jag och Jennie förbereda, roligt :)
Den här festen har jag längtar efter sen jag kanske var tolv.  Då sa jag att jag skulle vara nog gammal för at dricka cider jag med :) Jag var söt då jag var liten! Lovar!

Ikv, ska man säga hejdå till Kajsa, hua va länge hon kommer va borta.. Kommer sakna henne som en tok.. ;/ Men de e väll bara att vänja sej egentligen, kommer bli mycket hemskt i höst med... :(

Och från och med tisdag och typ till fredag ska jag försöka rida Rambo åt Therese eftersom hon är borta, de kommer nog bli skoj tror ja! Synd bara att alla mina sådana muskler e borta... hua! Men snart e de vecka 30 som gäller :D

Just de ja!! Kolla in min kompis på lunar! Silver_peach Hon är helt jävla otrolig!! Om ni kollar in hennes galleri eller klickar på länken så kommer ni inte att ångra er!


Slutar om 1½ timme. Underbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0