flytt

nu e de dax. flytten som alla bävar för. men allvarligt talat, jag vet inte vad jag känner. flyttar imorn, imorn flyttar jag. de känns liksom inget speciellt. visst kommer sakna vännerna en massa i sommar, men vi kommer ses. de e solklart. rummet är kalt och det ekar. jag funderar på imorn och när jag ska åka hem. funderar på det förbannade busskortet som tömmer sej själv på två minuter.. funderar på att vara någon annans men endå inte vara det. tror det är den perfekta lösningen. kan inget annat. vågar inget annat. vill inget annat. vill vara men endå inte vara. då blir det så här och jag tror jag gillar det.

köpte mobilficka idag och var med lenny, eller roje. de va riktigt roligt! åt mat där som var riktigt god och sen så fikade vi en massa. sen vid nio kom bilen och skjutsade malin hem, tack!

Lovade mej 3 saker i lördags. Att jag skulle sova hemma, ensam och inte ha sex med någon. Om den förbannade taxin hade kommit hade jag hållt allt. Men tack Jonte för sovplatsen!

Papaverin är min vän! <3 och imorn flyttar man hem till härligheten!

Kommentarer
Postat av: Therese

hmm...bara för sovplatsen???

2008-06-11 @ 21:31:38
URL: http://qlyftig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0