18 Mars

Sho!
Länge sen nu :P
Har ett prov bredvid mej som mest gör mej nervös.. :/ Kallas typ något med Organisk kemi och typ livets villkor? Roligt? Nej.. Känner mej inte så lockad av de.
men hade iallafall alldeles nyss en gympalektion som var kul, men en sak fattade jag inte så ja bara va.. Senva indiansmyg niiice!
Men ja..
Blev pissed på fysiken iaf, jävla pojk.. Nå mer säger ja inte.. Men va fan!!!! Finns här iaf <3

Sen så har helgen vari underbar! Ridit Tessans häst lördag och söndag och det gick finfint! Finhästen :D Sen så har jag kört epa och den funkar som en klippa :) Åkte på fest med, å de va härligt. Segt i början men sen niiice! For hem sen med mamma och på söndan fick jag 1000 frågor om jag var bakis.. Vilken jag inte var! :P
Tack brorsorna för drickan! Spec "da flaska!"

Aja, ska plugga och umgås nu ja! Eller Sanna kommer upp nu! :) Bowling ikv!! :D

Finns på mobilen, men ej med mkt pengar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0