JumpJump + HöstiPosit!?

Jo, klev upp 05.15 och käkade en snabb frukost, startade bilen och efter de klädde jag på mej. En massa kläder och självklart mysisar! :) In i bilen och med raketfarten som gulafaran har så kom vi ner till Ånge på typ 35 min xD Väl där tog jag på Mia skydden, Jenny placerade henne i transporten och iväg till Bräcke!
Gick skitbra för Jenny och Mia var som en princessa skulle jag tro? ;) Vi träffade även på petra där och hon har en väldigt fin häst! Jenny hoppade 80 på clear round och 90 på placering! Kan ej vad klasserna heter som vanligt..
Aja, så var det en väligt fin dag där i Bräcke med hästen och Jenny! Mia placerades i transporten snällare än innan och det var frid och fröjd och Jenny sken som en sol! Hoppas jag var till hjälp!

Väl hemma blev jag slut eftersom jag varit borta i 11 timar och det slet på lilla Malin :P Men Malin hade kul. Men som sagt, så e Malin seg. Så när hon precis ska hoppa i duschen så märker hon att de inte finns någe varmvatten och hon blir pissed.. Vandrar in till grannen som även råkar vara hennes morbror och där duschar hon i år! Och sen bär de av till Matbordet med kyckling och potatissallad! Men Malin överskattade sin förmåga att äta mat och hälften e kvar i kylskåpet på en tallrik! Men ja, klädde på mej och begav mej till Kajsa, där Tessan och Ellena väntade. Ellena hade med sej tårta så de blev tårtätning! Mums va gott de va!! :D
Har sagt hejdå till kajsa eftersom hon nu beger sej till Gbg med sin mor!

Aja, nu ska jag väll sätta mej framför tv eller någe. Pang sa de i onsdagskväll så var jag dödsförkyld och de sitter i som faen! Känner mej trött som en ja.. Korv? Eller kanske inte de.. Men trött e ja iaf.. Och känner mej ensam. Samtidigt som jag ej vet om jag orkar vara med ngn mer ikv.. Men skulle va skönt å ha ngn att krama, ngn som kan gö mej frisk! Men de finns ingen, men ska smaska på min äckliga honung ja å hoppas på friskhet!! Hata basiller och parasiter och allt de som gör mej nerbruten.. Får fan inte ens springa nu juh! GAH!
Men, men.. Godnatt och dröm flitigt ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Malin, du var till stoor hjälp :) stort tack :D

2008-03-23 @ 00:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0