@ Rörvattnet!

Haha, nu sitter jag i rörvattnet! Jaa du, for från Östavall med Madde klockan halv 9 och sen tog jag tåge som gick 5 i 9. Framme i Östersund klockan 10 och då stog pappa och blongen där och plockade upp mej!
Stannade i Krokom och handlade blandannat tandborste som jag hade glömt hemma :p Kom upp till Rörvattnet klockan 12, ungefär!
Se dess har jag hunnit kolla igenom el-boken, gått en promenad, handla fiskekort tills imorn, ätit underbart god tacos, kommit 3a av 4a på yatzi.. Nu sitter alla och kollar på tv. Trååååååk..!


Ja, saknar folket hemma redan. Hade juh chansen att rida Rambo idag och de hade varit roligt! Men igår kändes de som om jag var tvungen att komma bort.. Vet inte varför eller ifrån vad, men det var känslan iaf.
Skulle ha hälsat på på forsön i helgen med, men nu blev inte de heller.. ska fan bli mekaniker och de ha Jonte lovat att hjälpa mej med :p ska bli riiiiktigt nice tror ja! Älskar lukten av diesel och olja!!!

Men imorn blir de iaf fiske på bergsjön :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0