Stooorfiskarn xD

Ja!! Idag har man varit ute på Bergsjön och fiskat! Trodde att ja skulle bli utan fisk men pang av de så satt han där! Sen kom de två till på en gång på kroken och jag var överlycklig!!! :D Sen satt jag där i solen och kollade ner i hålet i isen, helt plötsligt slakade linan till pirken och jag fattade inte vad som hände. t'nkte att de kanske var en liten fisk som retades så jag började plocka upp linan.. helt plötsligt hade jag en stor öring i handen och den va stooor! Största på dagen!! :) STOLT!!!

Nu har man precis ätit middag och sitter här med rött och smärtandes ansikte :p Ikv blir de troligen att dom ska zappa mellan kanalerna och ja kommer va pisk för att dom är tråkig ;) Ikv behöver ja en arm :p men godis finns de i massor, så tjock ska man bli! Å springa kan man inte gö heller.. för det första ha ja glömt kläderna hemma, har liksom bara ett par mjukisar med mej och dom vill ja inte springa i.. sen så e ja alldeles slut och övermätt!! Aja, får ta upp min blivande smalhet till veckan :p

Dom som lider mest är dom som inte vet vad dom vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0