22 Maj!

Nu sitter man här igen. Fryser gör man lite, men ska nog snart åtgärda det med en tröja.. Funderar på vad man ska hitta på. Kan juh inte sitta framför datorn hela tiden. Har biologi och hästprov som borde pluggas på, men hur kul e de? Sen ska man kunna rida dressyrprogrammet på häst, svårt. Förhoppningsvis får jag rida Orlando och han var en ängel i går med mej! Tack för att du höjde mitt hästintresse igen! :)
Sen så har jag funderat på det där personliga medelandet man kan ha på msn.. Vad ska man skriva där egentligen? Ska man skriva sina känslor så att alla kontakter ser precis vad man tycker och tänker, eller ska man skriva nåt lurigt så att dom får fundera över något? Eller fråga? Eller ska man typ skriva något så att dom blir avundsjuka. Typ som om att jag har varit med Justin eller att Ida har varit med Benji.. Liksom, ska man skriva sanningen eller vad? Visst en djup tanke på en väldigt oviktig sak, men det finns nog kanske någon person där ute som funderar som jag.
Dessutom hade va typ foderätning idag, för att vi skulle lära oss att skilja på dom eller någe. Men på slutet snackade vi om sexualkunskap istället. Haha, ja, hon e juh som hon e kan man säga! Berättade världens snuskigaste sak som jag aldrig i hela mitt liv tänker skriva här! För inte tänker jag förstöra erat sexliv, nej inte!! Å sen så pikade hon mest mej och Sanna, men även lite på Nina om allt möjligt. Och ja, vi retade Nina en del, men de e sånt man måste vänja sej vid då man går på Torsta i 1A! :)
Okey, nu kommer de. Helgen som var dög. Den hade allvarligt talat kunna varit mycket, mycket bättre! Men ja, nu vet jag iaf. Tack "chauffören", utan dej hade jag inte klarat lördagen (och kanske inte fredagen heller:p) och absolut inte kommit iväg! TACK!
Å imorn ska man hem, hämta ut mer piller och gå runt i Ånge med mamma som de lät. Sen ska man hem och ladda om och sen iväg till Tessan och äta middag klockan 7! :D Undra va de blir för mat, spännande.. :p Sen på lördagen vet ja inte. Inte dagen iaf, på kvällen ska man kanske till Ånge och träffa Jonte. Men får se om han vill träffa mej. Både jag och han har ju såkallade humörsvängningar.. xD
Gjorde iallafall klart mitt "SexMagasin" igår som jag skulle ha till att få betyg i Data. Hoppas det dög, tyckte de blev förhållandevis bra, eftersom det är jag, en amatör som gör den! Men får la se, kommer bli arg om han inte ger mej bra betyg.. Haha, å Malin arg e inte å leka med!
Nu funderar jag på om jag ska lägga  mej på golvet och försöka få till min onda rygg eller någe. Egentligen skulle massage vara det perfekta, men inte tror jag att de finns någon frivillig i närheten. Hua, synd om mej..
Men ha en fin kväll och helg så ses vi heting <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0