Duktiga jag! :)

Hua, va bra man kan va! xD
Idag har jag och Sanna gjort nationella i Matte A.. De gick väll bra första delen och andra höll jag på att göra bort mej totalt! Fyy faan! Gjorde trianglar då de skulle vara rektanglar.. Men tur att aj kom på de!

Å när sanna har kommit tillbaka från hästen ska vi äta lunch och sen far vi till stan och ska storhandla :D Jag måste ha nya flipflop, eftersom dom gick sönder första gg jag använder dom.. Hua!
Sen ska de börjas dricka, vin blir de ikv, har redan gjort iordning det i flaskor! haha xD Men jaa, sen ska vi gå tusentals mil ner till platsen där vi ska va och efter det blir det nice där nere! förhoppningsvis gittarr och eld med;) Fan va nice de skulle va!

Även att ja e toknervös redan för DaRace! lördag gäller de, men ja ha fixat skjuts ner på morgonen, dricka tills de, 3 liter.., kläder får ja fixa i helgen.. allt e fixat, men faan, nervös man e asså! HUA!!! 

Men nu ska ja försöka kolla bdb å gö någe nytta! Hade vänner så ses vi! :) <3

Kommentarer
Postat av: Elena

Ska du vara med på darace? eller bara efter festen? :D

2008-05-09 @ 12:37:34
URL: http://elllena.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0