Fler funderingar.

Kompletering till inlägget tidigare idag!

  • Tycker att onanera är ett mycket fult ord.
  • Tack vara kvällens slut på Andra Avenyn är jag mycket mera emot förhållanden. Visserligen hennes fel, men endå. Fan vilken brutalt slut.
  • Slut på batteri, grymt segt. Och alltid då man behöver det.
  • Blåst om igen. Viner och knakar och tjuter i hela huset.
  • Häst-lektionerna. Vet att jag har dom eftersom jag går häst. Men varför är jag då så ointresserad och kan inget? varför går de så illa för? Tycker vi kunde ha en extra ridlektion i veckan ist!
  • Mina vänner. Mina älskade vänner. Bra att östersundarna blivit vänner igen! Tråkigt om jag inte hinner träffa mina MangOs nästa helg.
  • Röda naglar.


Ska kolla på bättre saker att skriva om, men tills vidare PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0