Hemsk dag..

Idag har varit en hemsk dag. Fick vänta på bussen i kylan för att bussen var försenad. I 20 min stod jag där, tills den äntligen kom. Men tror du inte att busshel**te åkte förbi? Jo, såklart! Fick vänta på bussen som skulle komma direkt efter, eller 10 minuter till. Roligt roligt, då den äntligen kom så fick jag sätta mej med en tant.
Väl framme på skolan, så var man sen och fryser så in i helvete. Trodde jag skulle frysa till döds och till råga på allt så ska vi ha prov i microbiologi. Det gör en sååå lycklig, NOT.
Engelska nationella stod på tur sen. Ungefär lika roligt som att vara bakis och måste kliva upp och köra traktor. Nej allvarligt, tror jag tyckte om traktorkörningen den dagen mer!
Sen vargen, såklart går de som de går där. Skrattade som en tok osv. Kemin e väll som alltid. Men så in i HelVete jag måste plugga på allt nu! Nationella i Matte C och kursprov i halva Kemi A. Och hur mycket kan jag? Jo, jag kan ju så jäääävla mycket! Verkligen..
Hann iaf med kvart över fem bussen på sekunden (Det enda bra idag knk^^) och fick sitta mej en liten gullig kille. Eftersom bussen var typ fylld. Såklart e de nå skitungar som trycker på stoppknappen, så att busschauffören får damp. Vissa fick flytta på sej, men eftersom han flyttade på fel personer, så fortsatte det hela.. Till slut stängde han av stoppknappen. Då jag skulle av fick alla panik eftersom det ej bara var jag som skulle av utan 2 till (!) så då försökte den gulliga killen trycka med ;P Han va såå söt, men jag fick skrika på busschauffören så att han stannade. Men <3 till han som försökte!
Sen hem och middagen idag blev riktigt god!! Nu tv och borde plugga.. ;/

Imorn efter skolan blir det dans och sen tåget hem :)
På fredagen stundar sjukhuset och på kvällen garvsyra. Tror det kommer bli bra :p
Lördag har ja inget planerat för stunden, förhoppningsvis umgås med therese om hon bara tänker ta sej att bli frisk snart! :)
Söndag tar man med sej en väska och sätter sej på tåget med Jenny och hennes familj! Nice:)

Puss på er och önska mej lycka till på fredag^^



It is still not what you want.
But a hunt will not get it.

Kommentarer
Postat av: Elena

Den söta killen gjorde din dag. Haha :D Du får skriva mer, så att jag får något att läsa om dagarna! :D

2008-11-27 @ 11:08:24
URL: http://elllena.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0