My Weekend :)

Helgen har varit, ja lärorik :p
Eller egentligen inte..
Men fredagen har jag ju redan berättat om.
Igår va de mys på stan med mor och en massa handling och fika och träffade Sanana:) Sen plockade far upp oss i stan och vi for hem till mej och packade om och upp, innan vi drog till moster och åt en god 3-rätters-middag :) När klockan blev mer skjutsade dom mej till sanna och hade mys där med henne och hennes pojkvän :) Shit de där lät fel. Jag satt i soffan själv och dom myste tillsammans ;)
Såg på film snackade en del, kollade in en fest, drog hem till sanna och snackade mer :)
Åkte hem med 1-bussen och kutade nästan hem, fan va rädd jag var för dom mysko personerna som gick efter mej.. Som sagt, de e ganska läskigt på landsbygden med^^

Idag blir de återhämtning eftersom magen har jävlats hela natten och sen blir de middag med Sötnosen Sanana!!

Hon gör lätt min helg ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken Pudding ;)

2008-11-24 @ 20:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0