.

Jag tänker inte klaga. Men just nu mår jag inte bra. Kroppen är trött och illamåendet är tillbaka och magen gör ont. Därför struntade jag i att äta pizza med flickorna. Känns tråkigt, men kan inte sitta riktigt upprätt, så de kunde ha blivit en pinsam situation ^^

Tycker även att lärarna e grymt elaka. Vad betyder lov för dom. Jo, att vi ska plugga ikapp och plugga till prov. Bajs på dom. Vill inte, Vill inte, Vill inte.

Ska iaf dansa ikv. Hoppas magen har gått över tills dess. Och jag hoppas även att jag har fått i mej mat.

Längtar iaf till Gbg-resan till min vän! ;D Hoppas på att de kommer bli bra! Sen resten av  lovet blir det troligen jobb, passa barn och spruta..

Men man ska se positivt på skiten ;D


Kommentarer
Postat av: Therese

hoppas du hinner träffa mig mellan jobbet, sprutan och barnpassningen...

2008-10-23 @ 19:32:41
URL: http://qlyftig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0