Not the best day ever ^^

Ja, de här är en dag som ääääääääääääääääääääälskar att jävlas.

Vaknade i morse, typ död och mkt ont i nacken. Klev upp och gjorde allt bak och fram. Ett under att jag kom iväg till bussen.. När jag går upp för backen, så ser jag att dom jag brukar åka med åkte precis. Så jag fick motionera^^ Klev på bussen och på den så sitter de såklart 2 fjortisar som skriker och skrattar och slåss. Fan va irriterande! Sen så rullade väll fysiken och matten på.. Fungerade väll iaf någorlunda. Lunchen, så hade vi ingen nyckel, så sanna fick träffa sin pojke och även jag. Undra va fucken han tror om mej xD
Drog på hemköp osv..
Kom iaf tillbaka till kemin och den gick faktiskt utan utbrott! OMG!! Sen lämnade vi tillbaka böcker på biblioteket och letade en speciell avdelning som vi ej hittade ^^ Kutade sedan till min buss och ropade hejdå till sanana som skulle hem och städa.
Gick hem, lååångt, och kaaaalt..! Kom in och så, gjorde iordning juice och satte mej vid datorn. Tippade ut juicen över duken och telen. FUCK! Men den klarade sej som tur va, men Panik som Fucken!! Tvättar duk och handduk nu. Har även ätit en massa supergod tacos!
Så ja, min dag är full med retande objekt, men funderar på att kolla om Dascha har lust att följa med mej ut en sväng strax ;D

Puss och kram på er alla!
Hoppas eran dag har haft mer flyt^^
Om inte, le!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hmm, jobbugt där :P

2008-10-20 @ 20:49:48
URL: http://iidaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0