Små söta barn och dum fysik ;/

Började dagen med att vi hade sparat en timme!
Klev upp och möttes av en dundrande huvudvärk och ett sött litet monster som kallas Ronja <3 Åt frukost och sen sminkade man sej osv osv..
Kom till slut iväg på nästan en 1½ timmes promenad! Skönt var det förrutom man mage^^ Blongen, mor, ronja och Zece var med! Och han är superduper söt idag med! För Zeb och pappa gick de sämre i skogen.. :( När vi kom hem fikade vi och så, gott med mackor i ugn!
Drog senare till
Byberget för där var det marknad. Då följde även Simon med och vi plockade upp Ingmarie på vägen å. Köpte en julklapp till mej och så fikade vi. Fattar ej att jag sminkade mej för byberget.. Men de blev ju bra endå, även fast de var förvånande ;D Smakade även Piggekorv och sånt och de va muuums! Rökt filé smakar gott, testa de om ni får chansen!

Åkte sedan och ja, har gjort 2 test på kk* och ena lyckades! Pluggade fysik samtidigt som jag spelade binogolotto(vann inget..) och pratade med kajsa (som ej kmr hem på lovet..;/) och ja. Det gick ej bra. Pappa fick vara min hjälp i nöden och de fuuungerade ;D
 Kajsa, kajsa, kajsa! Bra att du möter mej iaf ;););)

Hänt en massa mer med, men orka ej skriva^^ E iaf en duktig flicka om de e någon som tvivlar på mina färdigheter!! Så nunnalious ;D

Imorn ska jag ta spruta och kolla andra fel.. Sen så är det ju Dax för bio med Ronja! Myspys! ;D
 
PuuuuSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0