Tila, men finns de ingen gräns?

Sjuk dag! men hade middag och mys med min Sanana efter skolan ;D

Asså, kollar på Tila Tequila som jag är ett grymt fan av. Men fan av äckligt!! Dom åt grisvagina, asså fyyyyy faaaan!! ÄCKLIGT!! Trodde jag skulle spy och jag mår grymt illa än, asså fyyy faaan!! Hon är grym. Visserligen. Men för att dom där stackars människorna som försöker vinna hennes hjärta, ska dom behöva äta det för att visa kärlek till henne? Asså, seriöst, jag skulle aldrig och då menar jag aldrig, äta en grisvagina för att jag gillar eller älskar någon. Asså glöm! Jag asså nej.. Troligen inte ens ett par fingrar som någon sa.

Dessutom fy för folk. Fy för kemi och dess lärare.

I gonna be the best if I fix this..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0