.

Sitter här nu i min stuga.
Ensam.
Det är då tankarna vandrar.
Vandrar dit dom inte borde komma.
Tankar som jag kan tänka mej att ingen annan tänker..


Idag var jag på skolan till 5, fick sluta tidigare :) Kom hem vid halv 6, 20 i 6 och satte mej då vid datorn och kollade bilder och slutet på that´s seventeens show, innan jag fixade mat.
Sen drog jag in tvätten som absolut ej torkar ute. Då maten var slut fastnade jag i Linda Rosings självbiografi Den Nakna Sanningen. Riktigt grym bok! Nu är den utläst och Simpsons börjar på tv.

Alla har en tuff tid då och då.
Vissas består av klagamål på bdb, andras av glass eller tårar i ensamhet.
Ta tag i er själva, men klaga inte förrän ni har något riktigt att klaga på.


Imorn åker jag hem:)
Dans först på Wendelas och sen tåget hem som går 19 minuter i 9.
Sundsvall inne på någon mottagning är man 08.15 på fredag. Fin tid att åka på morgonen, NoT!
Men ska iaf hem och kommer ej tillbaka till stan förrän måndag.
Kommer sakna stugan, men hoppas på att hinna med mycket i helgen!



Kommer alltid att älska och sakna dej <3

Kommentarer
Postat av: Therese

du vet att det bara är att du hör av dig om du vill rida då du är hemma ;)

2008-09-17 @ 20:43:07
URL: http://qlyftig.blogg.se/
Postat av: Malin!

Va snällt :)

Ska troligen rida Inge på Fredag :p

2008-09-17 @ 22:24:49
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0