Paarty weekend ;D

Lenny sov hos mej från fredagen och vi myste med film och gooosaker! :D Somnade lite sent egentligen, för att orka hela dagen på Öppet Hus. Men orkade de gjorde vi verkligen och Öppet Hus fick MVG av alla!! Vi HästFlickor var självklart bäst ;D oscar var duktig, men jag slet ont, och samma metod kanske ej funkar på alla hästar..


Min vän kom och hälsade på. Karl-Bertil* Hon kom på lördagen och vi åkte till mej och fixade mumsig middag och jag proppade i henne en massa mat! Fixade oss sedan och drog in till SanaBanana i stan. Där va alla vi tjejor och drack vin och skrattade! Dog ut på stan ett par gånger, träffade på en kyrka och Karl-Bertil blev lite mer rund under fötterna än oss andra xD Hon fimpade på en pojke och kissade i paarken xD
Vi kommer inte på engång att glömma denna kväll :)
Åkte sedan till stugan igen på kvällen och myste lite innan sängdax.
Vaknade morgonen efter. Karl-Bertil mådde då tydligen ej så bra och han/hon hade lite ångest ;) Men de löste se och vi åt en massa olika saker innan vi kramades hejddå och hon for iväg med tåget åt samma håll som jag just nu har en längtan <3
Du e redan saknad Tess ;P
 

Nu sitter man här själv. Sms har ikv gjort min kväll bra och så klart min älste bror <3
Hatar MATTE och KEMI och funderar allvarligt på att hoppa av och åka till Norge och Svetsa istället! :D


Älskar ej mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

du glömde nått:P

2008-09-29 @ 18:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0