The sun :)

  • Känns skönt att vara tillbaka i stugan! :) Mindre skönt med skola imorn.. Wargen blir det då och sen kanske man går bort till "Lulen" och kollar om dom har plats för mej :p Om dom inte har de får jag springa någon annan stans.. Och Sanna får ej träffa den svarthårige..
    Solen skiner här iaf! Har legat nere på bryggan med skolböckerna och gud va härligt det var! Nu har jag nyss ätit upp mina varma mackor som även dom var mycket positiva! (eller goda)

    Igår klev jag upp kvart över 4 efter en 5 timmars lång natt. Skulle jaga med far och Zece :)
    Jaktdagen var bra, även fast älgarna var mycket bra på att hålla sej undan.. Zece hade en älg en sväng, men ingen såg den för dom var inne i snårskogsskiten.. ;/ Men han e sååå duktig!

    När jag kom hem från jakten tog jag ut Zece igen och sprang och sen senare efter en god pizza, så mötte jag Therese halvvägs och vi gick hem till mej :)
    Hade en toppenkväll med tv, grillning vid sjön och underbart gott fika :)
    Spelade även ett spel som de var mycket länge sen man spelade xD
    När kvällen led mot sitt slut var jag trött..
    Tessan åkte vid 12 tiden..
    Men då råkade jag träffa på King Kong på en kanal och såg på de tills klockan var 1..
    Då hade man varit uppe 21 timmar, men en sovtid på 5 timmar natten innan.. TRÖTT!!!!!

    Sov till elva idag, tills min mor kom och väckte mej.. Då gick vi ut och gick och sen solade jag hemma innan moster kom och hämtade mej och skjutsade mej hit :p

    Har även skaffat gratis sms igen!! :D
    Redan skickat över 100 stycken..
    DUktiga ja lix, tennistumme nästan eller va de hette xD

    Det som är planerat i veckan är;
  • Shopping med Jenny :)
  • Löptest tors.
  • Dans
  • Promenader + jogging.
  • Åka buss te Hammarstrand :)

Men nu ska jag kanske te och sätta mej på altanen eller något :p
Hade bäst alla vänner!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hade trevlig i helgen ;) <3

2008-09-09 @ 21:38:22
URL: http://qlyftig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0