dancingqueen!

Idag har magen varit förjävlig.
Matten gick bra, funderar på att bli en "kompis" och på idrotten skrev jag som en idiot.
Vi hade innebandy och jag la ner min själ i det trots att magen dödade mej.
På slutet kunde jag inte springa och mina älskade vänner idiot-förklarade mej..
Bengt visade för klassen vad zonterapi var och ja, jag skreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!
Så jävla ont det gjorde.. Kanske borde ge det ett försök?
Ska iallafall till en homopat på måndag! Håll tummarna ;)

Nu ska jag åka till stan och sen blir det dans!
Sista gången för mej innan uppvisning (a)




Ny låt som jag gillar btw..
Bad Influence med Pink!
Lyssna och inspireras ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0