Trött.

Gud vad trött jag är!
Och inte händer det mycket ikv i ånge heller..!
Ska iallafall få mej ett gott skratt åt tessan har hon lovat :)
Uff, trött..

Mittis blev det igår på dagen med pappa. Träffade sanna och hennes pappa där oxå:) Sen på kvällen blev de mys med tessan med satc och idag har det varit att sova länge och att sen duscha och promenera bort och kolla på hundvalparna och få sej en klippning :)
har även haft besök av viktor och kim! Trevligt då dom inte e dumma!! :p

Gud vad trött jag är. Tror ja ska ta och läsa några sidor i min bok nu. Om jag inte somnar.. Hur kan man vara så trött då klockan är kvart i åtta? Haha, ja vet troligen svaret^^
 
Aja!
Puss på er and enjoy the pictures ;)
XOXO

 
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0