<3

Pratar med min älskade vän :) Hon får mej att skratta så myyyycket <3 Hon kommer hem på söndag o då blir de mys hela loooovet!
           Ikv blir de tvkväll och mys! Med ugly betty o desperata hemmafruar :) Borde även försöka plugga lite häst...
Nu får min älskade vän mej att skratta igen!
kärlek :)
Och sen blir det ett Hejdå och klick! Idag var jag iallafall så medveten att jag hann med o säga hejdå ;D


Jenny är galet kär i Erik och de kan man skratta en hel del åt! haha :p Hon sjunger hans sång på lektioner, skriver hans namn i sms till en hela tiden och har 0 koncentrationsförmåga! Kan ju inte annat än att skaka på huvudet åt henne xD


Önskebilder.se







These words are my own



Kommentarer
Postat av: Jeny

I am flying, my heart is taking over, the world is flashing by

Higher, higher, higher



<33

2009-12-15 @ 16:33:12
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0