Dagen innan tomten kommer!

Jobb. Och imorn är de julafton. Hur sjukt är inte det? ;o
Igår hade jag, tessan och kajsa lilla julafton och de var mys, med film, golvliggning, paketöppning, skratt och gosaker i magen :) Fick världens sötaste presenter! Tack älsklingar <3

Sen måste jag erkänna att jag önskade att jag hade kunnat vara utomlands eller borta någon annanstans i jul. Panik över tomtegrejen och panik över kläder. Vad ska man ha på sej på jul lix? ;o
Ikväll blir de Bingo med familjen och håller tummar för miljoner och för att Erik ska vara bra på sitt uppträdande! För han med flera kommer att medverka i programmet! Sen så ska jag våldgästa OKQ8 idag och hoppas på att min fiiiina telefon har kommit! För annars måste jag vänta tills efter jul, till mellandagarna O de e ju jättelänge ;o =/

Jobbar hårt som fan dessutom och de spelar ingen roll vem man är, Tycker endå inte att man ska vara ensam på jul.. Så de så :p

Puss på er och håll tummarns för att tomten kommer!! Själv längtar jag som f*n till juldagen istället! Är de det man kallar vuxenpoäng? ;D




Bilden är som sagt lååånad! :)

 




Kommentarer
Postat av: Jenny

Juuuldaaagen ;)

2009-12-23 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0