:)

Efter en hel dag i mitt eget tecken så ska jag snart gå och duscha :) Naglarna har fått ny färg, benen ska snart bli ett tillplattat kalhygge och "att älska som en porrstjärna" ska läsas lite till! Halsen ska kapas bort och näsan ska knarkas av en "puff puff".

Fint allt låter, eller hur?
Kan tänka mej hur jag kommer vara imorn. Kommer försöka prata som ett as, utan röst. Haha xD

Även har Jenny fått in mej på idol-spåret och fjortisheten efter Erik. Rabih nyss; "vadå, såklart jag kommer få ligga. Jag tänkte ju inte stå ikväll. Eller vad menade du? ;)" HAHA! Helt en massa kärlek!! Och en massa kärlek till söta lilla erik (och inte till hans flickvän). Sen gillar jag nog inte någon annan nå speciellt i startfältet som va. Men nu är de ju över och allas våran gulleplutt ERIK vann :) och nu sitter jag och kollar på hans privata bilder, nörd.se Plus att dom sög. Oh yeah!! Give me a MOOOONSTER ;D

Aja :)
Ska försöka mej på att duscha och kanske plugga eller se på tv nu!

Bilder på Hugo <3
Har en massa, men ni får se dom charmigaste!










Kärlek <3



Kommentarer
Postat av: Jeny

ERIIIIIIIIIK är käääärleeek! <3

2009-12-14 @ 19:19:36
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0