En fråga?




Gillar verkligen humorn i texten!
Men min fråga är.
Varför är det ingen som skriver en liknande med kvinnan i rollen? Att det är hon som kommer hem till sin galna man och har knullat en annan eller liknande och vill ge gubben sin en till omgång? I mitt huvud låter de mycket mer troligt än att "frugan" sitter hemma och dammtorkar huset medans gubben slickar läppstift från någon annan icke nämnvärd dam. Så ja. Hade gjort en liknande om ja hade kunnat, men ja e inte speciellt bra på de där. Men om ja hade kunnat så hade jag gjort ett kedjemejl och sett om det är någon som reagerat eller om männen hade skickat de vidare! Intressant ;)

Och ja, jag skriver de här med ett leende på läpparna! Och vet ni varför? JO, FÖR ATT JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA. Det var iallafall vad jag sa till min lärare och han höll med xD Stackarn..

Hade även tänkt tagit en promenad nu, men de blev bara en snabbis ut på gården med kameran och knäppte några söta kort som ni senare ska få smaka på:) Min klädsel var då leggins, snyggstövlarna och en icke knäppt jacka! Perfekt för en dag då min termometer fick slag. Den visar inte mer är -15 och ja, så för mej var de bara Kallt imorse då ja klev in i bilen :p Provet fungerade och sen ha de rullat på med äcklig mat till lunch o så :)

 

Puss puss

And enjoy the winterday<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0