:)

iiiii!! Klockan är halv 12 och nu ska ja ta lunch! ;o
Har varit grymt duktig hitintills och en massa saker kvar finns det att göra! Men kommit en bit på väg! Ikv kommer Kajsa, tessan och kanske Bergström på middag! :) tacos ofc eftersom det blev en hel del kvar efter gårdagens middag för 14 pers minus en vuxen. Den gick iallafall super och de blir man glad för! På kvällen åkte jag och kazizz till tessan och kollade en halv film innan jag var tvungen att åka hem och sova för att ja skulle orka upp i morse. Bergström var oxå där och hon och tessan skulle sova tsm inatt :)
Inatt sov jag som ett as. Fy fan asså. Vampyrerna typ flockades runt om mej och ja vet inte vad. fattar inte hur de kan va så svårt att sova + att de va som en bastu på rummet, Igen! ;o

Nu kommer bror tillbaka med bilen och ja hoppas jag får telefonen idag!
PUSS



Kommentarer
Postat av: therese

det var supermysigt <3

2009-12-29 @ 15:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0