Fjortis.

Sitter här och idag efter skolan så har jag försökt få ordning på PA, ätit e hel hög pepparkakor, varit ute och gått med Dascha och Anders (som är snäll och skjutsar mej imorn) och sen har tankarna vandrat lite vackert som alltid! Har även nyss lagt in massa bilder på datorn, så några kommer ni att få smaka på längre ner!
Pepparkakor är väldigt gott, så istället för att typ bara äta några och sedan ha kvar o bjuda på när de kommer någon, de går inte. Har fyra kvar nu, varav två av dom sitter sött ihop och är otroligt sööta! Typ käärlek ;) Kärlek finns de även en massa omkring oss och det är en massa härligt! Sen så ikv så är de Glee på tv, men eftersom jag har sett hela den säsongen så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på ;o Vet ju vad jag vill göra (a)

Bilder, enjoy!




M

e


 


l


i


k


e


 


U


Jaoo, en massa ego kallas detta!

Vad tycker ni om de då?

Jag tycker de e rätt skoj o sitta och klippa o endast småleka med bilder lite då man inte har så enormt mycket att göra. Eller egentligen har jag det, men har ungefär lika myckert lust som en som inte har lust alls. Lix. Imorn är de fredag och de betyder HoppClinic i Brunflo och sen Party på kvällen med Brudarna här i stan! :D niiice säger vi i kör! :) Även att ja tydligen inte såg polisen imorse.. Inte så att ja ignorerade dom, utan ja missade dom bara. Lilla tanten räddade nog mej från böter iaf.. Tack till henne :) Sen så är alla pepparkakor slut för lääänge sen och det här inlägget är så lååångt att de borde vara slut för länge sen :p Men just nu väntar jag på att klockan ska bli sex, och de e ju ett tag tills dess. Men då är det Navy CIS på 3an och de e ju rätt mys o kolla på! Eller mys är väll inte rätta ordet.. Men fan vad jag babblar, allt för att ja, haha! På måndag ska ja iallafall ha en s.k. tvättdag. Eller kanske redan söndag, beroende på när sötaste Hugo kommer och åker! Hmm, han e såå söt :)

Puss på er nu :*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0