Förpestad och Förgylld

Fan fan fan. Irriterad som fan på den där förbannade läraren som förpissar hela min dag och typ alla dagar. Går runt och ser allmänt viktig ut, men hur viktig är han? GAH!! Inte så lätt o ignorera honom heller, då man har honom hela tiden och hela dagarna.. Ilska! Blev tillomed så le så ja satt ensam i uppehållarn och glodde i väggen en sväng idag. Moget, eh, nej. Men nödvändigt, ja! Förpestarn är nog hans nya namn.

Men har haft en rätt så fin dag förutom det innanstående. Självförsvar på idrotten och de var skoj! Fast jag är ju så grymt rädd att göra illa mej så de blir lite hemskt endå ;o Maten idag var rätt okey faktiskt och de runt om var lite bättre :) Vissa saker gör det bara lättare. Sen så åkte jag hem från PA idag, av anledningen att jag skulle jobba hemifrån istället. Och oh ja, vad långt jag har kommit på den senaste timmen jag varit hemma! Eller jo, skurat toaletten (pga att ja var smått irriterad på ovanstående), ätit sockerkaka och en annan kaka av samma anledning och spelar en massa Kungen pga att jag är uttråkad och bara vill mysa. Iiiii, vad bra va? :)

 




Kommentarer
Postat av: Thomas,Tyskland

Hey,don`t think about it so much. It`s a stupid teacher! Enjoy your cake and try to forget this matter!Hug

2009-12-09 @ 17:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0