~En ledig dag~

Idag har varit en sån här dag då man kunde sova ut. Ligga och slappa i sängen istället för att flyga upp och göra något. Låg och halvsov och hörde hur folket skottade utanför. Det var en härlig känsla. Känslan av att jag inte behövde göra något, att ingen behövde mej idag och att jag inte behövde göra någonting för någon...

Endå har jag varit glad över att vattnet är tillbaka. Jag har städat och tvättat. Varit en riktig liten hustomte. Sen har jag varit ute och gått med Dascha. Lagat mat som jag tyckte var äcklig och typ oätlig, så jag var tvungen att göra mackor. Jag hade såklart ingen skinka, så jag testade med salami. Och allvarligt. Det var det äckligaste jag ätit på länge. Uscha. Men aja, åt dom iaf och ja.

Skorna, tjöjan, väskan och diademet som jag köpte igår gillade jag! Ja, allt jag köpte igår gillade jag! Råkade köpa ett par trosor i 42.. Tror nog ej jag kan ha dom, men endå.. Får la ge bort dom då.. Haha!

Nu borde jag plugga. Men känner att greys behöver mej och sen behöver gossip girl mej och kanske tom one three hill behöver mej :p Aja, ska iaf duscha i min egen dusch ikväll och de känns jätteskönt om jag ska vara ärlig! :)



"En dag helt isolerad från folk var kanske precis det jag behövde"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0