halo :)

Helgen har varit rolig med Lingling och hästar som jag typ aldrig ridit på förrut :D Visserligen väldigt trött och så, men det är något man får ta. Plus att jag har världens blåsa på tån, så att jag typ haltar hit och dit :p men endå :P
Alla<3dag fick sin krydda och det var en god krydda de :)

Idag har jag kört, gjort teori, haft en halv kemilektion och 3 h matte! Sen även tagit en milkshake med Johannes :)
Ska plugga häst nu, har gjort lite samhälle och borde egentligen börja skriva allt på datorn :p

Ikv är de lipstick igen, hoppas på att få se något hett av Kirby :D

Och sen så är jag sååååååå glad för min älskling! Därför bjuder jag på Ns.bild :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0