Sjuk...

Tydligen blir man förkyld/sjuk av vemdalen.. Typ alla som varit där är de!
Men minnena därifrån kan ingen ta ifrån en ;)
Och fick reda på nu att vi ska iväg vecka 17! BOKAT OCH KLART! :D
Blir lite lätt glad av de..!! :)

Öronpipet är kvar och förkylningen är som sagt hemsk...

Men har varit på skolan och gjort löshoppningsprov.. Hoppas på de bästa! Och sen hoppning på Vegard! Fan va glad jag är och han var inte alls lika hemsk som jag kom ihåg!!! :) Fick beröm och ja e stolt som en ko! Bara tre stycken som vet vad hon sa, tihiii :D
Väl hemma så gick jag ut med anders och dascha, härligt att komma ut i finvädret!
Nu försöker jag göra nytta.. Plugg.. Men har iaf tvättat vittvätten idag!!

Puss och kram på er och krya på er och mej själv :p

Kommentarer
Postat av: hannah

ojoj aa då får du krya på dig !!!!

:):):):):)



Mvj Hannah

2009-02-11 @ 07:04:49
URL: http://mangotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0