Trasigt vatten.. IGEN!

Ja nu sitter man här igen. Med den förbannade dammsugaren på, som om att det skulle bli någon skillnad? Förlåt gubben, vet att du gör så gott du kan.. Men det är så irriterande.. Funderar om och om igen på om det inte vore bättre att flytta? Men älskar att bo här och så.. Plus att vart i helsiiiiiike skulle jag flytta? HA! ingen stans......

red iaf Otello idag och ja, man får slita som vanligt och han hade gunghäst galopp från början, men tror jag fick bort den på slutet, iaf kom vi igång efter halva tiden och fick något gjort. Från början var det som om vi kämpade för våra liv emot varandra...
Nu har jag slitit med samhälle och borde egentligen göra microbiologi.. Men vem vill skriva en uppsats om små saker? Inte JAG iaf... Ska plugga häst oxå.. prov på foder och ja, vad fan är fodersorterna? Fråga någon som vet...

Men ja, e glad förrutom att dåliga saker som händer, kan flina helt utan anledning, för jag känner på mej att någonstans långt ner i roten finns de ett hopp om förbättring och kanske lite mindre fryset vatten?? ;-)

Även att jag blev stoppad av polisen igår då jag var ute och körde, galen läskigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0