Chic är nedtryckt på ruta ett.

En halvtimme kvar av jobbet och det har varit en tuff dag.. Den har flutit på med tvättning av stinkande soptunnor, pappersarbete, åkning med soptunnor typ överallt, misslyckande med att hitta soptunnor när man verkligen anstränger sej (tog två timmar..) och det som gjorde att dagen verkligen blev dålig var att man såg någon hade händerna på någon annans röv. Visserligen hade jag kunna räkna ut det och kom på anledningen till att jag var överlycklig att jag skulle vara i enköping hela sommaren. Svammel. Men jag har doppat huvudet i mina soptunnor (metaforiskt talat, men inte helt fel) och försökt glömma bort skiten.
Fick iallafall sms igår som gjorde att jag stannade uppe en kvart längre! Vissa små saker gör en verkligen glad! Nu är american idiot på bandit, varför är det ingen som har gjort swedish idiot? Kanske gör att dom lämnar över det ansvaret på mej?!?!? Jo, man märker att humöret är på topp.. Eller vad tror ni? Iallafall hade jag tänkt njuta av det fina vädret med hundarna, men med mitt humör nu så tror ja att en promenad med dom busarna bara skulle sluta dåligt =/ Önskar att jag hade uppfostrat dom lite mer när dom var små. Sen är jag rädd för kamphunden (som jag kallar den) som bor här i östavall, gubben som äger den klarar inte av att hålla den om det kommer en människa med eller utan hund. Så struntar nog i de. Sen hade jag tänkt springa, men har ingen ork. Fan, vart är orken och det glada humör jag hade när jag träffade Therese sist?
Funderar iallafall allvarligt på det där med grillning i helgen. Om jag nu inte endå far till fäviken(?). Finns vissa saker som verkligen gör att jag vill åka och andra (som verkar överväga) som gör att jag får lust att stanna hemma.


Therese, jag är avundsjuk på dej och tycker om dej mest <3


Nu ska jag nog försöka packa mej hem endå och ge luffsarna och mej själv mat. Och sen måste jag plocka jordgubbarna som ingen annan plockar åt mej.. Tänk jordgubbar, chokladsås/grädde och en het kropp, mums!

Kommentarer
Postat av: therese

att vi glömde ta med chokladsåsen å en het kropp till stranden! vad tänker vi med...?? <3

2009-07-22 @ 23:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0