Chic har 5-månadersjubileum :)

Fredag.

Och idag har jag haft körkortet i 5 månader :)
Det firade jag genom att halv åtta lämna garaget med en tunna på bilen och en massa klisterlappar i väskan. Skulle bege mej till ett ställe i närheten av Fränsta. Då klockan slagit nio hade jag fortfarande inte hittat stället där jag skulle byta tunnan och fick ringa dom flesta innan jag fick en vägledning. Men inte hittade jag för de^^ Efter en timme till (ca 10) Hade jag bytt tunnan och varit på två återvinningsstationer och klistrat lappar. Sen bar det av hemåt med stopp för andra återvinningsstationer och ett stopp på gluggen för att lämna tillbaka filmen som jag och Kajsa såg på igår :) Sen när jag väl var hemma, så for jag vidare och klistrade lite mer lappar.
Nu är klockan snart tre och jag har gjort de sista pappersarbetet! Funderar på att åka hem. Lunchen som min mage fick blev X antal dammsugare (som jag egentligen inte tål, men kan inte hålla fingrarna borta) och därför känner jag magen smärta till... Men snart helg iaf :D Och sovmorgon imorn ;D     


Kajsa och jag myste iallafall igår, med två filmer och en massa godis och chips! Så underbart att träffa hon och att skratta! Vi spelade kort och det var bland det roligaste jag gjort på länge! Hoppas ni flickor får de bra i uddevalla! Synd att jag inte kunde hänga med.. Kunde inte ske mer olyckligt med veckorna =/


Iallafall så har jag snart läst ut min bok, snart sett ut andra säsongen av SATC och snart gått upp 1000 kg i vikt.. (lite överdrivet.. :p) Men ska förbättra de sista om en stund^^
Iallafall så är jag inte så trött idag som jag trodde att jag skulle vara. Sov ca 4-5 timmar. Men men, som sagt, får säkert skylla mej själv (a) Mår iallafall bättre av de!


O nu ska ja snart slå mej själv för att ja e såååå korkad som äter saker som det är mjöl i.. Smärtan stiger.. Dumma Malin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0