Chic.

Solen skiner ute, det gör en glad!
Fast helst hade man ju varit ute själv!
Idag är det torsdag och en dag kvar till helgen.
Den helg som jag inte har en aning alls om vad jag ska göra på.
Har ju en del att välja på.
Verkar iallafall bli bio på fredagkväll:)

Börjar dessutom lessna på internet.
Kanske kan de vara för att jag sitter vid datorn hela dagarna och att solen skiner ute.
Men jag tror att det där beroendet av att skriva med folk har lagt sej lite.
Kanske den där tanken med att verkligen vänta har slagit sej fast.


Igår var jag först på kalas (och sölade såklart ner mej med chokladsås..) och grattade madde! Sen bjöd jag in mej själv till therese och vi spelade kubb, rodde båt, spelade ett annat roligt spel och ja råkade äta upp hennes chips (a)
Jag har världens goaste kompisar <3

Ska försöka ta mej ut i solen lite idag, smyyyga!
        Sen ikv blir de kutning med voffsar och sen kanske en sväng till therese:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0