Chic.




vissa saker går aldrig som man vill.
just nu känns de som om ja o mor inte går överens och att jag har alldeles för mycket att fundera på.
hon frågar mej varför jag lägger kläder i tvätten och varför jag går ut och går? ;o Kanske för att dom är smutsiga och jag behöver rensa huvudet och rasta kroppen? ja nu, det är inte alltid lätt.

Känns som om sommaren känns ganska hopplös endå. Och då pratar jag inte om vädret, utan mer om allt annat som händer på sommaren. Eller borde hända. Som resor, mystiska möten och en massa nya människor.

Bror har iallfall fått 5 nya bäbisar <3
Sååå söta!!
Tre hanar och två tikar.
Små små små och friska! :D

Nu ska ja nog andas lite o lyssna ´på musik!

Puss på er!

Baby, just say yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0