Fjortis med vänner.

 
Allt blir inte som man tänkt sej, men de behöver inte betyda att de ska bli till det sämre!



Hade grillning här igår!
Vi är som vanligt kungar, även fast det tar lite längre tid...
Fick iallafall maten och den var underbart god:)
Efter var d lite regn så vi gick in och tryckte igång singstar.
Vilket fick oss att skratta som tokar!
Alla kanske inte var 100% vacker men det var grymt skoj:)
När K och A hade åkt, så skulle vi andra spela spel.
Jag kan för det första inte förklara och sen kan jag inte spela heller för jag skrattar typ ihjäl mej.
O endå var jag praktiskt taget nykter.
Eller jag var nykter.
Hög på vänner ;D
Vi gav upp spelet innan vi ens kommit halvvägs, men jag och E vann endå!
Sen drog vi till udden en snabbis och allt var frid och fröjd!
Vid två åkte dom hem och sen blev de lite "stök" och sen sovning!

Idag har jag sjungit lite själv o de var skoj!
Ska åka och lämna tillbaka de nu.
Har även duschat o de var mys ;p
Nu ska ja packa allt o dra mej till ön!

Puss så länge!
Och jag kommer inte glömma det där med tio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0