Oh yeeees

SItter här, under kan man kalla de xD

Jag hade asskoj igår!
Hoppas alla andra hade de med, faaaaan vad kul!
Men gubben va inte så glad, dom var sur för att det var en måndag.
Så efter de här så blir de fredagar eller liknande om vi ska va här xD

Idag var en speciell dag som ungefär vid åtta tiden så låg jag på grusvägen ner till stallet med lärarna över mej som trodde jag skulle dö! men inte de inte, utan dom fick skjutsa hem mej o ja typ dog i sängen av smärta. Men nu gick allt bra och dom tycker att jag är envis som sjutton! YEY :p

Bävar lite för baksmällan efter träslaget, även fast jag inte fått någon idag xD

Aja, nu ska jag googla på mina droppar o se va de e för ngt egentligen..!

Puss o kraaaam <3


Kommentarer
Postat av: kajsa lövgren

you're so skinny!!!

2009-06-02 @ 22:18:56
URL: http://kajalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0