Give me some ****!

Wohoo!
Överlevde denna stygga dag..!
Hela förmiddagen var så rutten så att det var inte sant.. Men sen åt jag två efterrätter och sen blev de lite bättre, efter gympan och under gympan vände det, kääändes sååå bra att få kuta lite!! Och ikväll på dansen kändes det underbart!1 Härligt!! Tror jag kommer att bli träningsnarkoman eller liknande, gör inget, hoppas bara att jag inte lägger av nu! Dansen ikv går iaf bättre, även fast mitt hår ramlade sönder osv, fick ha rufset utsläppt!

Imorn åker jag hem iaf!
Skönt!
Fick en sån grym hemlängtan i morse! Men vet att ja snart är tillbaka i stan, men då har jag förhoppningsvis laddat upp batterierna! Har även gjort planeringen för gympan, hoppas Jenny gillar den, annars är det bara göra om göra rätt :p

Ska kolla lite söta saker på internet nu ja, hittade det i en tidning. Dom där söta kondomaskarna är ju såååå söta!! Och sen finns det en gullig typ med makeout-mints som jag måste ta mej en kik på! Vem vet, kanske mitt fulfinger kommer fram och trycker KÖP! Skulle inte förvåna mej så mycket!

Saknar iallafall min pärla mycket!
Har fått för mej att det hänt honom något..
Hoppas verkligen inte det... =/
Får se om jag får fingrarna ut ***** och ringer eller om jag fuskar o tvingar mor eller flörtar med tess (a)
Jag vet.. Jag är en feg människa!
Jag kan ringa till han som tränar sveriges hopplag, men inte till dom som har min pärla..
jaja, får se om ja e feeeegis eller om ja e mooodis!

Ska nog kanske göra någon nytta eller liknande, eller vem vet, SÄNGEN??? ;-)

Enyoy!



Jag o Tess då jag var rödhårig :)



Jag o Kajsa. Träslaget 2007.
En kväll att minnas <3



Jag i ettan!



Vemdalen vecka 6!!!!



Min saknade älskling!



0710, tjallallaaallaaa!!!!!!                                               




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0