Big smile on my face :)



Jag är grymt trött typ hela tiden.
Tills jag lägger mej i sängen. För då kan jag inte sova. När jag väl somnar, så vaknar jag vid 4. Har hänt två nätter på rad nu och ja, jag tror att det är att jag inte riktigt fattat vad som hänt mej än.. Skolan rullar på och jag vet att jag måste klara de där sista provet, även fast sjukhuset stjäl sista lektionen innan provet.. Två veckor dit. Ett sjukhusbesök nu om 1½ dygn. Eftersom jag kollar på greys som beroende, så fick jag för mej att det är allvarligt. Appropå de, kvällens avsnitt var tårdrypande och jag är glad att dom gifte sej! Sen har jag blivit lovad att vara tärna på ett bröllop om 7 år ;D

Nu siktar vi framåt och håller tummarna ;D

En sak som är inbokat är; Träslaget 6/6-09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0