Finfint! :)

Lätt dag idag iaf :)
Eller ja. Red ut två hästar efter mockning och så. Helt sjukt va snäll och kul dom är att rida! Visserligen helt otroligt starka i vissa tillfällen med, men skoj e de! :D Sen skjutsade jag Jossan till tåget o sen lunch för mej o hästar! Efter de blev de hagen för dom och försöka slita med engelskan för mej...
Imorn ska jag trimma dom på plan och sen duscha av dom hade jag tänkt! Helt sjukt skitiga dom blir av att gå i en gräshage... Cheeses..

Lite bilder på hästarna jag tar hand om i veckan o helgen :D



Näsch fullt påklädd, men har ingenlust att stå still, så idag förstörde vi tränset lite (a)



Hugo e så söt :)



Hugo på bete :)



Näsch på bete :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0