Första soliga dan :)

Idag var det lördag.
Då jag hade skurat 3 boxar, mockat 2, hittat en lös sko på leon så att jag inte kunde rida och så. DÅ vaknade mina kompisar hemma.. Cheeses xD
Red iallafall ut Leon på eftermiddagen vid 2, då hovslagaren hade varit där! Så fin häst det är, byter galopp som en pärla och allt! Men e lite seg i skritten. Där är Carma roligare, plus att hon är busigare :p Får se om jag får rida imorn, eller om Kaspar kommer hem och gör det!

Glad iallafall att man får sitta upp med pall, ingen panik med mockning och att man får sitta av som jag vill! Kaspar gör iaf så, så då antar jag att det är godkänt xD Yfersej så kan han studsa upp på hästryggen med, de kan ju inte jag..

Ikv blir de nog lite greys, plugg och tidig kväll igen!
Glad iaf, skulle andas. så ja :D

Men visst har man hemlängtan då familjen är på ön med hundarna och myser, det grillas i ånge och min sötnös till vän är hemma i albybyn! Sen så var de synd att jag jobbar hela tiden, hade varit skoj o hälsa på Kajsa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0