Sparkad i ansiktet.

Hemma i byn igen, tre dagar innan beräknat!
En slump?
Haha, nja. Eller kanske.. Inte var den med min mening heller.
Den busiga lilla femåringen hade brottom eller blev rädd då han skulle in från hagen, så han drog iväg en spark rakt i ansiktet på mej. Eller rättare sagt rätt precis på minn högra öga. Det här har jag ine minna av.. men tydligen så hade jag ringt pappa o sagt att jag inte ser något, att jag inte vet var jag är eller vart jag är och att jag har blod överallt.. Stackars pappa! Jossan kom iallafall till sist och hon skrek tydligen till ivan att ringa ambulans. O sen fick jag tydligen ¨åka tuttut till Uppsala sjukhus o blev inlagd där.
Det första jag kommer ihåg därifrån är att dom säger att mina föräldrar är på väg. Då är klokcan vid 6-7tiden. Då börjar jag inse att jag är skadad och att jag grinar som en tok..
Lugnar väll ner mej och sen kommer mamma o pappa och efter de jossan, hennes syster och ivan och säger hej. Ser dom typ inte alls, eftersom jag nästan inte såg något med mitt vänsta öga då heller... Men det jag hinner lägga märke till är att alla är jättesnällla och att en av läkarna ser rätt bra ut xD
Dom flyttar runt mej som galningar runt sjukhuset och jag svimmar av i duschen, vilket gör att dom gör en ny röntgen o så. Sen syt dom ihop ögonbrynet under lokalbedövning. Gör int att få sprutorna och sen att sås, skriker typ hela tiden.. AH likxom!!
O ingen mat får ja heller, bara i en påse rakt in i kroppen, hallå, hungrig xD Men aja. Slutade iallafall med att jag tjatade mej hem och åkte hem söndagkväll efter att jag fällt några tårar då jag sagt hejdå till hästarna!

Mår bra iallafall och önskar att jag hade tagit studenten i år, för då jävlar!

Och tack för stöttningarna som kom, behövdes!! <3



Nach, han som gav mej den "lilla" smällen :p

Kommentarer
Postat av: Elena

Jösses!!! Shit, allting bra nu? Hur ser du ut nu då? :S Du bröt ingenting va?



Bisouu.

2009-05-18 @ 13:57:27
URL: http://elllena.webblogg.se/
Postat av: Nicole ( Nicolebambi )

Stackars dig.. Kan du rösta på mig här är nummer 4 http://brilliantabecca.blogg.se/2009/may/finalisterna.html#comment

2009-05-19 @ 16:16:38
URL: http://nicolebambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0