Tummen upp :p

Hoppade Hugo idag!
Skitkul att få hoppa igen efter så länge!!
Han var riktigt fin, men drog iväg en fel efter hindren, vilket syns på korten..
Och min stil över hindren är så vacker xD (not..)
Hoppade 1.40 och de var inte ens läskigt, Malin stolt!
Iallafall skitkul att få hoppa och fick en massa beröm av alla, tom sylve och kaspar :D
Sen red jag även ut på tvä hästar till innan lunch.
Och från och med imorn och till på måndag har jag två hästar att rida per dag :p
Ska bli mycket skoj! :D
Hoppas ni alla har det bra, här är det toppen! Vet inte riktigt om man verkligen vill åka hem... (?)
Men en sak som tog ner den 100% dagen, var det att tydligen ska en tjej flytta in i MITT rum på söndag.. Haha, ja ska tydligen ta hand om henne och shits. Yeah, Malin ska vara duktig! Även att Sylve hade sagt till gubben jag hyr av att jag var duktig! Plus på dagen igen! :)
Förlåt för skryt, men blir så glad!

Här kommer bilder!!



Jo, han drog efter hindret xD



Landning, stiglädren är ej så långa som dom ser ut. Mitt inne i kombination där.



På väg mot en oxer.



Hoppning räcke. 1.40 :)



Jag, Kaspar och Hugo :D

Kommentarer
Postat av: Elena

Ojoj, jag är imponerad! Duktigt Maliiin! :D

2009-05-14 @ 15:49:49
URL: http://elllena.webblogg.se/
Postat av: Marre

DU vill inte hem! Det suger här hemme och jag vill till Markne igen!!

2009-05-14 @ 17:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0