Yeah, glad glad glad!

Mår så jävla bra här nere!!
O rider och står i o sliter en massa!
Orkar ej berätta allt, men helt otroligt kul är det!
Red ut Carma Z idag och vi galopperade och hon var busig :p Sen har jag tvättar 3 hästar inför tävling. Blev duschad själv med xD Så nu är det bara 2 hästar kvar o dom e "mina" i helgen. Ska ta hand om dom och rida dom osv. Mocka hela stallet åkte även på min lott imorn!
Haha, o kaspar e så jävla galen (på ett positivt sätt) och jag fick tom låna hans bil i helgen, ska bli skoj o se om jag kan hitta affären xD

Puss på er o ta hand om er noga!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hmm, du får söka på eniro för vägen till affären ;)

2009-05-08 @ 11:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0