I wear highheels.

Sitter här och funderar på hur jag ska klara mej dom nästkommande veckorna. Har varit som beroende av min älskade vän Therese. Och nu ska jag bo i stan o typ minst en vecka? Eller mer.. Gah, hon som är min älskade stöttepåle i mitt liv! Sen saknar jag min andra ljusstråle Kajsa, men får träffa henne iallafall den 5-6 december :D

Sen ska de faktiskt bli skönt att få träffa alla vännerna i stan! Men saknar inte skolan.. Men de ska bli skönt o få tillbaka myskvällar och galna(värdelösa) lektioner på skolan med älskade schoolmates!

Som ni ser så sitter jag här fylld med kärlek eller kanske saknad :p Funderar en massa, tex på vad jag egentligen behöver ha med mej tillbaka till stan. Har sääääkert glömt en massa! *suck*

På något sätt så blir man beroende av familjen, jobbet, snacket där och allt. Hur ska ja klara mej utan att bråka och tjuvnypas med dom på jobbet? HAHA
Vilket skämt..

Men men, så bedrövlig som jag låter är jag inte. Är faktiskt rätt så glad :) Lyssnar för engångs skull på Taylor Swift och innan de så har jag och mamma bestämt en liten del av möbleremanget som ska inhandlas till huset! O innan de så myste jag och Therese till Greys Anatomy och sen jag själv till True Blood.. Läskigt, men bra! försökte få kontakt med kristina, men hon ville tydligen bara säga att slutet ska va så där sjukt, så att man får lust att kolla nästa säsong. Dumma tv lix! xD

Puss på er och sov gott!
Själv får man liten sovmorgon imorn och det behöver man efter att fått lite svin insprutat i sin stackars arm ;)
<3


If you could see that I'm the one who understands you
Been here all along so why can't you see?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0