Ohlalalalalala (8)

Lyssnar på musik och pratar med en av mina älskade vänner. Hon kan alltid sätta ord på allt :) Längtar redan tillbaka till soffan som typ har varit mitt hem dom senaste dagarna, precis som dom 14 avsnitten av Grey´s som jag hitintills hunnit igenom<3 Kanske blir två till innan sängen och sömnen kallar!

Idag har jag och Sanana även varit och badat och en incident i inbetalningen hände, yey^
Men jag klarade upp den och vi badade med alla barnfamiljer och skvättandes barn. Söta, men måååånga! Inga femlingar här inte, haha. Inte för att de var de heller, men många var dom! En söt spolade vatten på Sanna i duschen iaf xD
Sen har vi kommit på att vi inte gillar att vara naken bland alla tanter (eller så) + att små barn inte döljer när don glor! haha, några skratt har vi haft iaf :) och så har jag suttit jättenära sanna för att slippa en gubbes håriga ben då han satt och bresade. Vart är hans hyft? IHOP MED BENEN LIX!!??
Tack vännen :)

Ska kolla tvplaneten nu om det är något att se ikv, annars blir de som sagt Greys och en tandborstning :)
Puss puss på er, mina älskade vänner <3

 



Och ikväll kommer denna söta vännen till stan och vi ska umgås och ta igen våra 6 missade veckor någon kväll :)
Tiiihiiii!!
Hon gillar dessutom inte att åka tåg, den stackarn ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi ska ta igen varje minut! <33

2009-11-15 @ 23:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0